نوشته شده توسط : میلاد

خرید جوراب شلواری

جوراب شلواری ضخیم پنتی

 

خرید جوراب شلواری – اگر به دنبال خرید جوراب شلواری هستید یک لحظه دست نگه دارید و از محصولات موجود در مارکت سنتر ۲۴ هم دیدن به عمل اورید.ما امروز برای شما عزیزان یک جوراب شلورای ضخیم با کیفیت بسیار عالی ساخت کشور ترکیه را در نظر گرفته ایم.این جوراب به عنوان مدل ۲۰۱۳ قابل استفاده با لباس های کوتاه و مجلسی بوده و بسیار چهره شما را شیک و منحصر به فرد می کند.ضخامت مناسب این جوراب باعث شده است تا پاهیتان اصلا مشخص نباشد .این جوراب شلواری به دلیل کیفیت بالایی که در طراحی و دوخت ان به کار رفته در سراسر جهان از طرفداران بسیاری برخوردار بوده بطوریکه هر روز شاهد ان هستیم نه تنها در مهمانی ها بلکه در سایر جاها نیز از این لباس خانم ها به کرات استفاده می کنند.

 

 

 

kharide_post

همین الان برای خرید جوراب شلواری مورد نظر خود می توانید از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ اقدام نموده و با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.لطافت و نرمی این محصول و ظرافتی که در دوخت ان استفاده شده است همه و همه دست به دست هم داده تا این جوراب همیشه یکی از انتخاب های اول خانم ها باشد.

خرید جوراب شلواری

تعریف ضخامت نخ : هر چه عدد بیشتر باشد جوراب ضخیم تر است مثلا نخ ۲۰۰ از نخ ۱۰۰ ضخیم تر است.
جوراب های ضخیم این کمپانی در ۳ ضخامت نخ : ۱۰۰ – ۱۲۰- ۲۰۰ ارائه شده اند. محصول ارائه شده در این فروشگاه از نوع نخ ۲۰۰ ترک می باشد که بهترین و پر فروش ترین محصول کمپانی معتبر پنتی است.

اگر دوست دارید تا در میان دوستان خود منحصر به فرد باشید و همه نگاه ها را به سمت خود جلب نمایید همین الان یکی از این جوراب ها را برای خود سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.ما سعی کرده ایم تا یکی از بهترین کالاهای موجود را برای شما فراهم نماییم.

 

 

kharide_post

 

 

 

خرید جوراب شلواری توسط 28 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , ,

===================================================

خرید اینترنتی شلوار ساپورت پوست ماری

خرید اینترنتی شلوار ساپورت پوست ماری

 

اگر به دنبال خرید اینترنتی شلوار ساپورت پوست ماری می باشید ما می توانیم یکی از برترین محصولات موجود در بازار با کیفیتی عالی به شما عرضه نماییم.این شلوارساپورت زیبا با طرح پوست ماری و به رنگ مشکی می باشد و برای سایز های ۳۸ تا ۴۰ قابل استفاده است.با استفاده از این ساپورت می توانید از این پس در مهمانی ها و مجالس توجه همه را به خود جلب کرده و منحصر به فرد و خاص باشید.همانطور که حتما تا کنون متوجه شده اید این شلوار با استقبال زیادی در میان خانم های ایرانی روبرو شده است و خیلی ها را مشاهده می کنیم که هر روز در حال استفاده از این ساپورت پوست ماری می باشند.

ما در مارکت سنتر ۲۴ بر اساس نیاز مشتریان و بازار یکی از بهترین و با کیفیت ترین انها را انتخاب و در فروشگاه قرار داده ایم.کافیست تا برای تهیه و خرید این ساپورت پوست ماری همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما این ساپورت را می توانید با انواع لباس های خود ست کرده و در مجالس مختلف و مهمانی ها استفاده نمایید.موضوع استفاده از این شلوار از جنبه دیگر نیز قابل بررسی می باشد ,یکی از عوامل تاثیر گذار در روابط زناشوی نوع آرایش و پوشش طرفین بحساب می آید . و این امر در بانوان شرایط خاص تری دارد. امروزه توسط روانشناسان به اثبات رسیده که یکی از علل سرد شدن روابط زناشویی عدم اهمیت به نوع لباس و پوشش در زندگی زناشویی است. به گونه ای که متاسفانه آمار بالایی در طلاق در کشورمان به نارضایتی زوجین در روابط زناشویی از یکدیگر بشمار میرود.

 

 

 

kharide_post

 

خرید شلوار ساپورت پوست ماری

طراحی منحصر به فرد ان که بر گرفته از پوست مار بوده به پاهای شما نما و جلوه ای ویژه و شیک می بخشد و قطعا هر نگاهی را متوجه شما خواهد کرد.در دوخت و پارچه به کار رفته سعی شده است بهترین کیفیت  موجود را به کار رود تا در نهایت محصولی  با دوام به دست مشتری برسد.شما بار ها می توانید از این ساپورت  استفاده کرده و انرا بشویید بدون انکه تغییر حالت بدهد و رنگ ان عوض شود.
شما آقایان نیز اگر به دنبال خرید هدیه ای به یاد ماندنی هستید و دوست دارید تا همسر و یا نامزدتان را شگفت زده کنید حتما از ساپورت پوست ماری استفاده کرده و موجب خوشحالی او شوید.این محصول هم از نظر قیمت کاملا مقرون به صرفه بوده و هم اینکه هر خانمی از دیدن این شلوار زیبا خوشحال می شود.

 

 

kharide_post

 

 

 

خرید اینترنتی شلوار ساپورت پوست ماری توسط 15 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , ,

=====================================================

خرید اینترنتی شلوار ساپورت طلایی

خرید اینترنتی شلوار ساپورت طلایی

 

همانطور که می دانید  چند وقتی است که استفاده از شلوار ساپورت بسیار در میان خانم ها فراگیر شده و هر روز نیز شاهد طرح های جدید از این شلوار هستیم.امروز هم ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یکی از زیباترین و بی نظیر ترین شلوار های ساپورت که به صورت طلایی و براق می باشد را به شما عزیزان معرفی می کنیم.شما برای خرید اینترنتی شلوار ساپورت طلایی فوق می توانید همین الان از وب سایت ما اقدام به خرید نموده و ابتدا محصول خود را دریافت نمایید و بعدا وجه آنرا بپردازید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید و ادامه خرید را انجام دهید.

ساپورت طلایی براق جلوه ای بی نظیر و منحصر به فرد به شما خواهد بخشید و قطعا هر چشمی را مجذوب راه رفتن شما می کند.از این ساپورت زیبا می توانید در مهمانی ها و مجالس عروسی و جشن استفاده نمایید و در میان جمع خودتان را منحصر به فرد نشان دهید.دقیقا شاید همین خصوصیت طلایی و براق بودن ان است که ان را نسبت به تمامی ساپورت های بازار متفاوت و شیک تر کرده است.و موضوعی هم که وجود دارد هنوز استفاده از این ساپورت فرا گیر نشده و این بهترین فرصت است تا شما جز اولین نفرهایی باشید که از این شلوار زیبا استفاده می کنید.

 

 

 

kharide_post

 

خرید شلوار ساپورت طلایی

شما آقایان نیز اگر در حال خواندن  این مطلب هستید می توانید از این شلوار ساپورت طلایی برای هدیه به خانم های خود استفاده نمایید.هم قیمتی ارزان و هم هدیه ای به یاد ماندنی باعث می شود تا او را شگفت زده نمایید.و شبی دل انگیز را در کنار هم سپری کنید.سایز شلوار فوق بین ۳۸ تا ۴۲ بوده و از پارچه دیسکو براق در دوخت ان استفاده شده است. شما بار ها می توانید از این شلوار در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید و انرا بشوییدبدون آنکه تغییری در رنگ و حالت آن ایجاد شود.این شلوار کشی بوده و جذب می باشد و با پوشیدن ان بسیار شیک پوش و زیبا تر از همیشه به نظر خواهید آمد.جنس درون این ساپورت بسیار نرم و لطیف بوده و شما در ان احساس رضایت مندی کامل خواهید داشت.همین الان ساپورت خود را از فروشگاه ما سفارش دهید و در هنگام ثبت سفارش هم سایز خود را نیز ذکر کنید.

 

 

kharide_post

 

 

 

خرید اینترنتی شلوار ساپورت طلایی توسط 25 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

==================================================

خرید اینترنتی موس بی سیم

خرید اینترنتی موس بی سیم

خرید اینترنتی موس بی سیم .اگر به دنبال خرید موس بی سیم برای کامپیوتر خود هستید دست نگه دارید.ما امروز به شما محصولی منحصر به فرد را معرفی می کنیم که به صورت بی سیم بوده و بسیار با کیفیت و خوش دست می باشد.موس بی سیم طرح اپل نام محصول مورد نظر ما می باشد.این موس بسیار کم حجم و در عین حال خوش فرم  بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.شما دیگر نیاز به اتصال  سیم موس و محدودیت حرکت ان ندارید با این محصول بدون نیاز به اتصال هیچ سیمی به پشت کیس براحتی در فضای مورد نظر خودتان موس را قرار داده و از ان استفاده نمایید.با خرید اینترنتی موس بی سیم  حتی تا فاصله ۸ متر دور تر از کیس کامپیوتر نیز این موس عمل کرده و می توان از ان استفاده کرد.خاصیت ایرودینامیکی که در طراحی بدنه این موس به کار رفته است باعث می شود تا در هنگام کارکردن های طولانی با ان دست به هیچ وجه احساس خستگی نکند و براحتی ساعت ها بدون احساس خستگی با ان کار نمایید.

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی موس بی سیم

ما در فروشگاه مارکت سنتر۲۴ برای شما عزیزان امکان خرید پستی این موس زیبا را فراهم کرده ایم و در هر کجای ایران عزیز که باشید می توانید با فشردن دکمه خرید پستی سفارش خود را تکمیل کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا بپردازید.ما این موس را در بسته بندی اورجینال و بسیار شیک برایتان ارسال خواهیم کرد.این محصول بر خلاف محصولات مشابه درون بازار دارای ۶ ماه گارانتی بوده و با خیال راحتی می توانید از ان استفاده نمایید.همچنین در مورد تکنولوژی لیزری به کار رفته در این موس باید گفت که آنقدر با کیفیت در ان به کار رفته است که بدون استفاده از موس پد نیز می توانید براحتی از این وسیله استفاده نمایید.

از نظر سازگاری نیز با تمامی سیستم های موجود در بازار براحتی سازگاری داشته و تا به حال هیچ گونه گزارشی مبنی بر عدم سازگاری ان به ما نشده است.

 

 

 

kharide_post

 

 

 

خرید اینترنتی موس بی سیم توسط 41 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , ,

======================================================

خرید آموزش زبان Tell Me More

خرید آموزش زبان Tell Me More

 

خرید آموزش زبان Tell Me More بعد از سال ها تلاش و مطالعات آکادمیک در یک از موسسه های آمریکا در مورد آموزش زبان انگلیسی بالاخره متدی را با نام Tell Me More روانه بازار کردند.این مجموعه اموزشی با روش های نوین و کاملا علمی به شما کمک می کند تا زبان انگلیسی را راحت تر و آسان تر فرا بگیرید.هم اکنون در سراسر جهان طبق آخرین امار ها نزدیک به ۵ میلیون نفر از این متد در حال استفاده بوده اند.

یکی از دلایلی که توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند شاید  روش کاملا متنوع و جالب ان برای اموزش نکات زبان می باشد.شما در حین آموزش به هیچ وجه احساس خستگی نخواهید کرد.ساس طراحی این روش تقویت مهارتهای ضروری آموزش زبان همچون خواندن،نوشتن،درک و بیان شفاهی واژگان،زبان و شناخت فرهنگ زبان مقصد است.

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴  نیز این محصول رابرای علاقه مندان به ان در سایت خود قرار داده است و براحتی بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

kharide_post

 

خرید آموزش زبان Tell Me More

شما با خرید آموزش زبان تل می مور خیلی سریع تر از انچه که تصور می کردید می توانید در یادگیری زبان موفق باشید.

اگر بخواهیم به ویژگی های این آموزش زبان اشاره ای داشته باشیم می توانیم موارد فوق را ذکر نماییم:

 

 

 

kharide_post

-ارزیابی کاربر توسط نرم افزار برای اطلاع از نتایج و ارائه تمرینات مناسب در جهت پیشرفت کاربر
-بیش از ۵ میلیون کاربر راضی در سراسر دنیا

-آموزش تمامی مهارتهای حیاتی یادگیری زبان انگلیسی(Reading-Writing-Listening-Speaking-Vocabulary-Grammer-Culture)در یک مجموعه

-تنها مجموعه ای که همه روزه در بیش از ۱۰۰۰۰ موسسه آموزشی تدریس می گردد.

-بیش از ۸۵۰ ساعت آموزش،۴۵۰۰ تمرین در ۳۷ نوع فعالیت مختلف طبقه بندی شده

-آموزش برای سطوح مبتدی،متوسط و پیشرفته

همین الان از مارکت سنتر ۲۴ محصول فوق را می توانید به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 

 

 

خرید آموزش زبان Tell Me More توسط 42 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , ,

===================================================

خرید اینترنتی ساعت شنا

خرید اینترنتی ساعت شنا

 

اگر دوست دارید تا در هنگام شنا کردن  یک ساعت ضد اب و مخصوص داشته باشید تا بوسیله آن اگر نیاز شد زمان و رکوردی را ثبت کنید ما به شما خرید اینترنتی ساعت شنا را پیشنهاد می کنیم.این ساعت زیبا با کیفیت بسیاری تولید شده است و کاملا ضد آب می باشد.شما براحتی تا ساعت ها می توانید در آب باشید و هیچ گونه نگرانی بابت خراب شدن  ونفوذ اب به درون ساعت  نداشته باشید.این ساعت مخصوص شنا برای اولین بار است که وارد ایران شده و به دلیل قیمت بسیار مناسب ان و مقرون به صرفه بودن از استقبال خوبی هم برخوردار شده است.

در میان انواع محصولات مشابه هم یکی از کم حجم ترین و هم یکی از سبک ترین ساعت های ضد اب می باشد و نوع طراحی ان به صورت کاملا اسپرت  انجام شده و مورد پسن جوانان می باشد.شما همین الان می توانید برای خرید اینترنتی ساعت مخصوص شنا از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ اقدام نموده و بعد از اینکه سفارش خود را ثبت کردید نهایتا در طی چند روز سفارش خود را دریافت نمایید  و سپس وجه آنرا به مامور پست بپردازید. ما سعی کرده ایم تا از میان محصولات موجود در بازار یکی از بهترین و با کیفیت ترین و در عین حال مناسب ترین از نظر قیمتی را برای شما در فروشگاه قرار دهیم.

 

 

 

kharide_post

 

خرید ساعت شنا

خرید اینترنتی ساعت شنا . این محصول در رنگ های مختلفی روانه بازار شده است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود در هنگام ثبت سفارش رنگ مورد نظرتان را نیز انتخاب کنید تا همان رابرایتان ارسال کنیم.از این پی با خیالی راحت و بدون ترس از خراب شدن ساعت خود می توانید تا ساعت در استخر شنا کرده و همیشه از زمان با خبر باشید. این ساعت برای حرفه ای های شنا وسیله ای کاملا کاربردی می باشد همچنین جدا از بحث شنا کردن برای زمانی که می خواهید به اردوهای کوه نوردی و بیابانی بروید و کلا محیط های خارج از شهر باز هم ضرورت استفاده از ساعتی که در مقابل نفوذ آب مقاوم باشد به نظر مهم میرسد.

 

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی ساعت شنا توسط 21 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , ,

====================================================

گردنبند اژدهای دو عشق

گردنبند اژدهای دو عشق

 

شما عزیزان می توانید انواع مختلف گردنبند را در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ بیابید.ما بهترین و زیبا ترین گردنبندهای روز را سعی کرده ایم در فروشگاه قرار دهیم .امروز محصولی که قصد معرفی آنرا به شما داریم معروف است به گردنبند اژدهای دو عشق.این محصول دو تکه بوده و می توانید زمانیکه آنرا خریدید یک تکه را خودتان و تکه دیگر هم به دوست و یا همسرتان هدیه دهید و با این کار همیشه  شما دو نفر یک نشان مشابه خواهید داشت که زمانی که در کنار هم بمانید این نشان کامل می شود.اگر تمایل دارید تا این محصول را دریافت نمایید همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید.و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.با خرید گردنبند فوق یکی از بهترین هدیه هایی که تا به حال می توانسته اید تهیه کنید را خریده اید.

 

 

 

kharide_post

 

گردنبند اژدهای دو عشق

این گردنبند منحصر به فرد به خاطر نوع طراحی به کرا رفته در کمتر فروشگاهی یافت می شود و خوشبختانه مارکت سنتر ۲۴  به خاطر جلب رضایت مشتریان خود این محصول را تهیه و رد سایت خود قرار داده است.همیشه هدیه دادن کالاهای خاص و منحصر به فرد می تواند جالب و مهیج باشد و این گردنبند هم با وجود قیمت ارزان ان اما جز این دسته از کالاها قرار کرفته و شما می توانید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. کیفیت و طارحی زیبا و چشم نواز این گردنیند اژدها باعث شده است تا طیف سنی مختلفی از خرید ان استقبال کرده و انرا تهیه نمایند.

 

 

گردنبند اژدهای دو عشق توسط 37 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

====================================================

خرید اینترنتی ظرف غذای جادویی کودک

خرید اینترنتی ظرف غذای جادویی کودک

 

خرید اینترنتی ظرف غذای جادویی کودک همیشه غذا دادن به کودکان دردسر های خاص خود را به همراه دارد و کتر زمانی پیش می اید که ظرف غذایی را در جلوی یک کودک بگذارید و او شروع به ریختن  آن نکند.شاید اگر می شد کاری کرد که دیگر کودک نتواند به هیچ وجه غذاری درون ظرف خود را بریزد یکی از بزرگترین دغدغه های مادران بر طرف می شد.بر همین اساس بسیاری به فکر افتادند و در نتیجه بعد از سال ها نتیجه این همه تفکر ساخت ظرف جادویی کودک شد.این ظرف با یک ابتکار بسیار ساده و در عین حال خلاقانه ساخته شده است وبه خاطر نوع طراحی منحصر به فرد ان باعث می شود که به هیچ وجه با تکان دادن ظرف غذای درون ان به بیرون ریخته نشود.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ بر همین اساس این محصول را برای همه علاقه مندان به فروشگاه خود اضافه کردیم تا  در صورت نیار بتوانید براحتی با خرید اینترنتی ظرف غذای جادویی کودک مشکل خود را برطرف نمایید.

 

 

 

kharide_post

 

خرید ظرف غذای جادویی کودک

در واقع ظرفی که در درون ان غذای کودک را قرار می دهید دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه بوده و همین امر موجب می شود تا به هیچ وجه با تکان دادن ظرف توسط کودک محتویات درون ان ریخته نشود. و از این پس با خیال راحت می توانید کودک را با ظرف غذایش تنها بگذارید و نگران ریختن ان به هیچ وجه نباشید.برای تشویق کودک به غذا خوردن بهتر است غذای دلخواه او را تهیه کرد و درون ظرف کودک بریزد.با خرید اینترنتی ظرف غذای جادویی کودک و با استفاده از این  روش در واقع به کودک خود روش غذا خوردن را به صورت قدم به قدم خواهید اموخت  بدون اینکه ترسی برای ریختن غذا توسط او داشته باشید.

همین الان می توانید این ظرف جادویی کودک را از مارکت سنتر ۲۴ به صورت خرید پستی سفارش دهید و زمانیکه کالا به دستتان رسید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

kharide_post

 

 

 

خرید اینترنتی ظرف غذای جادویی کودک توسط 96 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

==============================================

خرید گردنبند love

 

یکی دیگر از محصولات زیبا در زمینه گردنبند را میتوان گردنبند love معرفی کرد.این محصول زیبا با طراحی منحصر به فرد خود  باعث شده است تا در میان سایر محصولات مشابه از طرفداران زیادی برخوردار باشد و همچنین فروش بالایی را به خود اختصاص دهد.با خرید گردنبند love  می توانید در مجالس و جمع دوستان خود متفاوت تر از همیشه ظاهر شده و در میان همه جلب توجه نمایید.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ این محصول زیبا را برای علاقه مندان در سایت قرار داده ایم و علاقه مندان می توانند با کلیک بروی دکمه خرید پستی و ثبت سفارش خود آنرا دریافت نمایند و بعد وجه کالا را به مامور پست بدهند.

 

 

kharide_post

 

خرید گردنبند love

از میان تمام محصولات مشابه  ما این گردنبند زیبا را به همه خریداران پیشنها د می کنیم چرا که هم دارای طرح بسیار زیبیا و شیکی بوده و هم اینکه از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.مارکت سنتر ۲۴ برای جلب رضایت مشتریان خود تنوع بالایی از انواع گردنبند های شیک را در فروشگاه خود قرار داده است تا انتخاب نهایی برای خریداران راحت تر باشد. شما کافیست تا گردنبند مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بروی دکمه خرید پستی  کنار محصول کلیک کنید.ما سفارش شما را در سریع ترین زمان ممکن به آدرسی که قبت کرده اید ارسال خواهیم کرد و شما بعد زا ردیافت گردنبند خود می توانید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این گردنبند با توجه به اسم ان می تواند بهانه ای خوب برای دادن هدیه به دوستان و یا نامزد و یا همسرتان باشد.می توانید در کنار هدیه اصلی از این هدیه نیز استفاده نموده و با تهیه یک گردن اویز شیک جلوه ای خاص و بی نظیر به این گردنبند ببخشید.جنس به کار رفته در این گردنیند طوری بوئده که به هیچ وجه با استفاده مکرر و رسیدن آب به ان اصلا تغییر رنگ نداده و تا سال ها می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

 

 

 

خرید گردنبند love توسط 30 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , ,

=======================================================

خرید اینترنتی گل ونوس حشره خوار

خرید اینترنتی گل ونوس حشره خوار

 

 

خرید اینترنتی گل ونوس حشره خوار آیا تا به حال درباره گیاهان حشره خوار و گوشت چیزی شنیده اید؟ آیا می دانید این گیاهان فقط در قسمتی خاص از زمین وجود دارند؟ گل ها و گیاهانی که در ظاهری بسیار زیبا و فریبنده هستند ولی در پس این چهره زیبا باطنی پر از راز و رمز وجو دارد.این گیاهان قاتلی برای انواع حشرات محسوب می شوند و دریک چشم بر هم زدن می تواند حشره ای که به انها نزدیک شده است را بخورند.آیا دوست دارید تا برای اولین بار در ایران شما هم صاحب یکی از گیاهان حشره خوار شوید؟این گیاه  گوشت خوار ونوس نام دارد و در واقع مسافری از سمت جنوب کارولینا بوده و از ان سر دنیا به کشور ایران امده است.برای اینکه بتوانید این گیاه بسیار عجیب و شگفت انگیز را در ایارن پرورش دهید باید به دستور العمل پرورش ان دسترسی داشته باشید و همچنین نیاز است تا تخم این گل را نیز در اختیار داشته باشید.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای  شما علاقه مندان به خرید گیاه ونوس حشره خوار امکانی را فراهم کرده ایم تا با سفارش این محصول علاوه بر دستور العمل مخصوص و ویژه پرورش گیاه ونوس تخم این گیاه به همراه کود مخصوص و یک گلدان برایتان ارسال گردد تا دیگر نیاز به هیچ وسیله ای برای پرورش ان نداشته باشد وتنها با یک بار خرید از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ براحتی خودتان بتوانید از گیاه گوشت خوار در منزل پرورش داده و برای منزل خود و نابودی مگس ها و حشرات استفاده نمایید.

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی گل ونوس حشره خوار

گیاه  برگ های خود را که به صورت قلاب  های در هم می باشد را به صورت یک دام برای طعمه ها باز می کند و به محض اینکه حشره به روی دام بنشیند اسیر این گیاهان می شود. حتما سرعت حرکت حشرات را دیده اید. حال تصور کنید این گیاهان می بایست دارای چه سرعتی باشند که حشرات نتوانند از دست آنها فرار کنند از دیگر عجایب این مخلوق خدای سبحان این است که گیاهان حشره خوار در زمینهایی مانند مردابها یا لجنزارها رشد می کنند که خاک آن از نظر مواد مغذی بسیار فقیر است. این گیاهان برای دریافت نیتروژن و مواد مغذی دیگر، به شکار حشرات و استفاده از مواد موجود در آنها پرداخته و برای این منظور تکامل یافته اند و بوسیله شکار روزی خود را بدست می آورند.

برای تقویت این گیاه ونوس حشره خوار باید به مرور زمان گل هایی که در روی ساقه آن رشد می کنند را چید تا گیاه ضعیف نشود و تقویت شود.هر گاه گیاه در نور آفتاب باشد رنگ دانه های قهوه ای و قرمز رنگی بروی برگ های ان ایجاد می شود و هر گاه انرا به سایه ببرید به رنگ سبز رنگ در خواهد امد.

جالب است که اگر گل ونوس حشره خواررا برای چندین هفته متمادی به دور از حشرات نگه داری کنیم می بایست برای ادامه حیات او کمی گوشت خام چرخ کرده به آن داد. تغذیه بیش از حد و یا دست زدن به پُرزهای حساس باعث از بین رفتن و مرگ گیاه می شود و باید در مقابل این وسوسه مقاومت کرد .گیاه فوق یکی ازگیاهان مناسب پرورش در تراریوم Terrarium میباشد .

 

 

kharide_post

 

 

 

خرید اینترنتی گل ونوس حشره خوار توسط 37 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , ,

=============



:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1392 | نظرات ()