عکاسی
نوشته شده توسط : میلاد

این روزها هر جا که در اینترنت

اگر به دنبال خرید سوله دسته دوم هستید و میخواهید در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به انچه که می خواهید برسید پیشنهاد می کنمی حتما با شرکت تک آشیان تماس گرفته و کلیه نیاز های خود و انچه که از یک سوله انتظار دارید را مطح نمایید.ما دارای انبارهای وسیعی از انواع سوله دسته دوم می باشیم و در این زمینه می توانیم به کمک شما امده تا بهترین و در عین حال ارزان ترین ها را برایتان انتخاب کنیم.دقت نمایید که در تک آشیان کلیه قطعات مجددا رنگ آمیزی خواهند شد و با کیفیتی بالا و در حد یک قطعه نو به شما تحویل داده می شوند.شما با استفاده از سوله دسته دوم در واقع هم در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و نیاز نیست تا ماه ها منتظر ساخت یک سوله جدید باشید وهم در پول خود تا میزان چشم گیری صرفه جویی به عمل خواهید اورد.این نکته را به آن عزیزانی می گویم که می بایست سریعا و در کمترین زمان ممکن کار نصب و راه اندازی سوله شان انجام شود و نمی دانند در این مدت محدود باید چه اقدامی کنند.اینجا پیشنهاد ما تنها استفاده از سوله دسته دوم است.در کمترین زمان ممکن می تواند نصب و راه اندازی شود و تمام نیاز های شما را بر آورده نماید.


سوله دسته دوم


ما با داشتن اکیپ های مجرب در نصب سوله می توانیم خدمات فوق را به شما عزیزان در سراسر کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهیم.شما به هر تعداد و هر متراز که نیازمند سوله باشید جای هیچ نگرانی نخواهد بود. مجموعه تک آشیان در انبارهای مرکزی خود بیش از چندین هزار متر انواع سوله نو و دسته دوم را اماده تحویل دارد و هر زمان که بخواهید می توانیم این خدمات را در هر نقطه از کشور که شما بخواهید ارائه دهیم.
همچنین شما عزیزان اگر می خواهید تا سوله دسته دوم خود را بفروشید و یا انرا تبدیل به احسن کنید ما در این زمینه نیز می توانیم در کنار شما باشیم. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب شرکت تک آشیان در این زمنیه صحبت نمایید.ما می توانیم اکیپ تخصصی خود را جهت بازدید و سایر موارد فنی به محل مورد نظر شما در هر کجای کشور که بخواهید اعزام نماییم.
در زیر به چند نمونه کار موفق که در زمینه ارائه انواع سوله دسته دوم به ارگان ها و شرکت های مختلف توسط شرکت تک آشیان انجام شده است اشاره کرده ایم:
1-شرکت ماموت که در اتوبان کرج -قزوین واقع شده است نزدیک به 2000 تن اسکلت به کار برده ایم
2-سفال طبرستان که در شهر بهشهر قرار دارد و با حدود 1000 تن اسکلت
3-شرکت داروگر در استان تهران با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
4-مجتمع مهر در منطقه تجریش با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
5-داشنگاه فنی و مهندسی شهرستان زابل با 2000 تن اسکلت
6-مجتمع مشکونی مهر در شهرستان رباط کریم استان تهران با بیش از 2300 تن اسکلت
7-شرکت مواد غذایی عالیفرد با 1100 تن اسکلت
و......



سوله دسته دوم

شما هم می توانید به جمع دیگر مشتریان ما بپیوندید. هدف ما د رنهایت ارائه خدماتی متفاوت و با کیفیت بوده و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در نهایت بتوانیم رضایت خاطر شما عزیازن را فراهم نماییم.خرید و فروش انواع سوله دسته دوم در واقع تخصص ما است و شما می توانید از این تخصص برای خود به نحو احسن استفاده کرده و در وقت و پول خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورید.
باری مراجعه حضوری به شرکت می توانید ابتدا تماس گرفته و در این رابطه هماهنگی های لازم را انجام دهید و در روز مقرر تشریف بیاورید.ادرس ما عبارت است از تهران- خیابان آزادی- بین نواب و اسکندری- روبروی متروی توحید-کوچه افروخته-پلاک 2-طبقه 2-واحد 2
همچنین شماره های تماس برای خرید و فروش و مشاوره در رابطه با انواع سوله دسته دوم عبارتند از:

 

02166905606
02166936637
02166263522
02166252553

ما کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی و با خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می دهیم. به همین منظور می توانید با خیالی آسوده و به دور از هر گونه استرس در این زمینه اقدام به خرید و فروش انواع سوله و دیگر سازه های پیش ساخته از خانه گرفته تا انواع ویلای بزرگ و کوچک بروی خدمات و تخصص شرکت تک آشیان حساب کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 1
تاریخ : جمعه 13 تير 1393 زمان : 10:33 | نویسنده : مهران | لینک ثابت | نظرات (0)

مزایای سازه های پیش ساخته



امروزه شاهد آن هستیم که در ساخت و سازها دیگر مانند قدیم از روش های سنتی استفاده نمی شود و آرام آرام بازار به سمت تولیدات پیش ساخته می رود. هر روز تکنولوژی سازه های پیش ساخته در حال پیشرفت است و همین امر موجب شده تا نگاهی جدید به آن داشته باشیم.شرکت تک آشیان نیز در همین راستا اقدام به تولید انواع خانه پیش ساخته نموده است که از مزایای بسیار زیادی نسشبت به تولیدات سنتی برخوردار است.ما می توانیم با توجه به کادر مجرب و تخصصی که در اختیار داریم سازه های پیش ساخته را بر اساس طرح و نظر شما پیاده سازی کنیم و دقیقا هر آنچه که در ذهن می پرورید را برایتان به صورت واقعی پیاده سازی کنیم.
در ایجاد خانه پیش ساخته معمولا از ورق های گالوانیزیه استفاده می کنند و در ان از عایق های بسیار با کیفیت و کار آمدی استفاده می شود. از جمله این مواد عایق می توان به مواردی همچون پشم شیشه-پشم سنگ-پلی استایرن-پلی فوم اشاره کرد که در مقابل گرماو سرما و اصوات عایق های بسیار خوبی می باشند.شما م یتوانید سقف خانه پیش ساخته خودتان را در انواع مختلفی همچون تک شیب-شیب دو طرفه-شیب در عرض و شیب در طول و یا حتی بدون شیب و... سفارش دهید و ما نیز همانطور که شما می خواهید انرا برایتان طراحی و تولید خواهیم کرد.

خانه پیش ساخته

ما می توانیم در مجموعه تک آشیان ویلا و کلیه لوازم پیش ساخته شما را به صورت پیچ و مهره ای ساخته تا براحتی هر زمان که خواستید بتوانید /آنها را از هم جدا نمایید.شاید بسیاری از شما این سوال در ذهنشان بوجود امده است که چرا باید به جای سازه های سنتی به سازه های پیش ساخته روی بیاوریم و در واقع مزایای این مدل از ساخت ساز چیست؟
ما در زیر به برخی از برتری های خانه پیش ساخته نسبت به مدل های سنتی آن اشاره کرده ایم:
1-مهمترین دلیل پایداری بیشتر در مقابل زلزله می باشد.یک سازه پیش ساخته تا چندین برابر می تواند قدرت تحمل بیشتری نسبت به ساز های سنتی در مقابل تکان های زمین داشته باشد.
2-دومین مورد عایق بندی بسیار با کیفیت و عالی این نوع سازه ها در مقابل با روش های سنتی می باشد.چه از نطر رگام و سرما و چه از نظر صوت این مدل می تواند عایق بندی بسیار با کیفیت را دارا باشد.
3-در مقابل خوردگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم می باشد.
4-در مقابل حشرات موذی و ساسیر جانوران دیگر نیز مقاوم و غیر قابل نفوذ است.
5-مدت زمان ساخت یک خانه پیش ساخته بسیار کمتر از حالت های سنتی آن می باشد.
6-قیمت تمام شده سازه های پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های سنتی است.
7-یکی از مهمترین خصوصیات سازه های پیش ساخته قابلیت تکان دادن انها و جابجایی می باشد
8-از لحاظ شکل ظاهری و نمای بیرونی سازه های پیش ساخته بسیار شیک تر و با تنوع بالاتری می باشند.



خانه پیش ساخته

شما فقط بگوید که چه مدلی را در نظر دارید .ما در شرکت تک آشیان انواع مدل های لوکس را به صورت دوبلکس یا چند طبقه می توانیم طراحی و پیاده سازی نماییم.یک خانه پیش ساخته که دارای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی و آشپزخانه و... دیگر موارد است و به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.ما جهت اطمینان خاطر شما تمام تولیدات خود را همراه با گارانتی معتبر شرکتی خدمتتان ارائه می دهیمو همچنین خدمات پس از فروش طولانی مدتی را برای کلیه سازه های خود در سراسر کشور ارائه می دهیم.
تمامی اجزای مورد نیاز یک سازه پیش ساخته ابتدا در کارخانه تولید شده و با بهترین کیفیت به بیرون عرضه می شود. در واقع دانش ساخت این نوع سازه ها در جهان مربوط به کشور آلمان و امریکای شمالی است و ما نیز با بهره گرفتن از آخرین متدهای روز دنیا سعی کرده ایم تا در نهایت کاری با کیفیت و مدرن را به شما ارائه دهیم.جدا از اینکه شما می توانید از این تکنولوژی برای ساخت انواع خانه پیش ساخته استفاده کنید از ان می توانید در زمینه هایی همچون ساخت کارگاه ها-نماز خانه ها-سالن اجتماعات-مدارس-انبارها-نمایشگاه ها و... هر آنچه که فکرش را می کنید نیز استفاده نمایید.
ما با توجه به موقعیت جغرافیای یو نوع اب و هوایی که می خواهید از این سازه ها استفاده کنید موارد مهم فنی را در ان لحاظ خواهیم کرد. مثلا برای ساخت یک خانه پیش ساخته در هوای مرطوبی مانند شمال کشور با ساخت همین سازه در هوای گرم و خشک کویر قطعا در نوع محاسبات و دیگر مسائل فنی باید تفاوت هایی را قائل شویم تا در نهایت در هر دو اقلیم آب و هوایی بتوانیم کاری با کیفیت ارائه دهیم.شما در این زمینه می توانید با مشاورین ما در شرکت تک آشیان تماس گرفته و از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها روز دنیا با خبر شوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 1
تاریخ : جمعه 13 تير 1393 زمان : 10:33 | نویسنده : مهران | لینک ثابت | نظرات (0)

یکی از مهمترین مباحثی

یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

 

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: